Scroll Top

Misz masz marzec 2024

Tak wiele ciekawych spotkań i spraw dzieje się każdego miesiąca, że postanowiłyśmy dokumentować to na blogu. Odpalamy tryb album ze zdjęciami i wklejamy wspomnienia. Zdjęcia z wyjazdów, relacje z wizyt w smacznych miejscach. Kadry, które być może nie zmieściły się na Instagramie lub odpłynęły w niepamięć umieszczone na chwilę na Insta Stories. Nazwałyśmy ten cykl misz masz – marzec 2024 jest premierowym odcinkiem.

Trochę inspiracji, trochę takich wizualnych post-itów, dzięki którym wystarczy tu zajrzeć, aby przypomnieć sobie ciekawe miejsca i uśmiechniętych ludzi.  To będą subiektywne przewodniki, osobiste rekomendacje i krótkie listy tego, co uważamy za warte polecenia. Zaczynamy!

targi i odkrycia

Tegoroczny marzec to świetny moment na początek tej serii. Intensywny, z dużą ilością podróży i nowych odkryć. Przede wszystkim aż dwa wyjazdy targowe: do Poznania i Krakowa. Po raz kolejny wzięłyśmy udział w Targach Rzeczy Ładnych. To były wyjątkowe edycje, ponieważ w obu tych miastach TRŁ odbywały się po raz pierwszy.

Spotkania „przy granoli” były wspaniałe! Ale same również zrobiłyśmy tour po stoiskach i mamy kilka odkryć.

Pierwsze to odzieżowa marka Kulta z absolutnie przepięknymi wzorami i jakościowymi tkaninami. To te ubrania, które w pojedynkę, bez dodatków, robią stylizację. Na targach prezentowali już kolekcję Wiosna 2024. Czarna koszula widoczna na pierwszym zdjęciu już w domowych okolicznościach. 😉

Ceramika ze Studia Namigo, które stworzyła Natalia Janik, zachwyciła nas tym wyjątkowym połączeniem klasyki i twistu. Jest w tych naczyniach coś surowego, a jednocześnie domowego. Coś, dzięki czemu stają się wyraźnym akcentem na stole i wspomnieniem czegoś fajnego.

Przy stoiskach z ceramiką zatrzymujemy się zawsze, obowiązkowo! I dzięki temu poznajemy kolejne wspaniałe polskie manufaktury. Lub z bliska oglądamy nowe kolekcje tych marek, które dobrze już znamy i śledzimy od dłuższego czasu. Jeśli lubicie energetyczne wzornictwo i unikatowe kształty, polecamy rzeczy spod szyldu Magdaleny Konior oraz studia FIKAceramika.

Lepiej pić kawę niż nie

W czasie targów, gdziekolwiek jesteśmy, zaglądamy do miejsc dobrze znanych i tam, gdzie nas jeszcze nie było. Przede wszystkim bladym świtem, zanim rozpoczną się targowe aktywności, i późnym wieczorem, po zamknięciu kramiku.

Wspaniale czułyśmy się w krakowskich lokalach: Wesoła Cafe (przy Rakowickiej 17), Vamos (Brodzińskiego 6) i Wschód Bar (Zduńska 18). W Poznaniu trafiłyśmy na znakomitą kawę w Kaferdam (Grobla 30).

A tutaj jeszcze kilka ujęć ze Wschód Bar i piękne słońce na niemal pustej krakowskiej Starówce. Nie gwarantujemy takiej pogody w Krakowie, ale tę kulinarną lokalizację polecamy zawsze!

Smaki podróży

Każdy pracowity dzień wymaga solidnego śniadania. Dbałyśmy o to, za każdym razem starając się odwiedzić jakieś wyjątkowe miejsce. W Krakowie dni rozpoczynałyśmy od wizyt we wspaniałych: KRUSZ (Paderewskiego 4) i wspomnianej Wesołej (Rakowicka 17).

Spełniłyśmy też jedno z naszych podróżniczo-gastronomicznych marzeń i odwiedziłyśmy słynną Świeżo Upieczoną (Cystersów 26c).

W czasie służbowych wyjazdów czasu zawsze jest zbyt mało, żeby odwiedzić wszystkie polecane miejsca. A tych za każdym razem jest więcej. Wybierałyśmy z bardzo długich list – i w Poznaniu, i w Krakowie. Musimy przyznać, że oba miasta zachwyciły nas swoją gastronomiczną ofertą. I choć jesteśmy team „odkrywamy nowe”, z pewnością wrócimy tam, gdy tylko nadarzy się okazja.

Kofeiny i cukrowej energii zażywałyśmy między innymi w poznańskich: Świętym (Kraszewskiego 12) oraz wspomnianym Kaferdam (Grobla 30).

Wieczory też były pełne smaków i wrażeń. Między innymi w Nadziei (Zwierzyniecka 3/1). To wegetariańska restauracja w przepięknym wnętrzu Concordia Design, bardzo blisko Międzynarodowych Targów Poznańskich, tuż przy Rondzie Kaponiera.

Stały przystanek na naszej mapie: Wrocław. I świetne miejsce na każdą porę dnia: WW Cafe (Daszyńskiego 64). Jest kawa, krótka, ale ciekawa karta śniadaniowa i… fajna selekcja win. A do tego przyjemne wnętrze i miejsce, by usiąść na zewnątrz – nawet w marcu!

Marcowe przepisy z granolą

Między wyjazdami 😉 na naszym Instagramie pojawiło się sporo nowych przepisów. Coś na śniadania, coś do kawy i coś w sam raz na ten tydzień po świętach, gdy wszyscy marzymy o jakiejś lekkiej, owocowej alternatywie.

Coś z naszego sklepu: Peanut Butter Granola ma cukry naturalnie występujące w nasionach i orzechach. Nie dodajemy do niej ani syropu z agawy, ani klonowego ani żadnego innego. Jest super dla tych, którzy wiosnę chcą rozpocząć jeszcze zdrowiej. Lub na przykład z lekkim deficytem kalorycznym. Idealnie pasuje do tego hasło, na które trafiłyśmy w czasie jednej z naszych podróży: Don’t feed your fears, noutrish your ambitions (Nie karm swoich strachów, odżywiaj ambicje).

Co poza tym w manufakturze? Tak zwane żyćko. Codziennie realizujemy zamówienia i przygotowujemy się do premiery nowego smaku (już bardzo bardzo niedługo – 9 kwietnia!).

Od dłuższego czasu pracujemy też nad nową lokalizacją, którą nazywamy GRANOLA WIKK_ME 2.0. I akurat jesteśmy na tym dziwnym etapie, kiedy czekamy na różne dokumenty i pozwolenia, a ekscytacja miesza się z irytacją. Na szczęście pogoda sprzyja byciu na zewnątrz – i dzięki temu cyk! znowu ekscytacja bierze górę! 😉

Misz masz marzec 2024 – coś do posłuchania

Na koniec jeszcze dwie rekomendacje do słuchania.

Tym razem coś od Ani.

Ania to nasza health nerdka ;), która uwielbia nowinki i trendy na temat zdrowia i aktywności. Zawsze jest na bieżąco, a często to ona opowiada nam o czymś, o czym tutaj w Polsce słychać dopiero po kilku czy kilkunastu miesiącach. Jest świetna nie tylko w obszarze researchu, wiele rzeczy wypróbowuje sama i wprost zaraża entuzjazmem.

To, że smaki naszej granoli są tak niezwykłe, a w składach znajdują się niekiedy bardzo oryginalne (a przy tym superzdrowe!) połączenia, to przede wszystkim jej zasługa!

Ania kilka lat temu zdecydowała się zrobić ½ dystansu Ironman 70.30 (Half Ironman). Wzięła udział w zawodach triathlonowych organizowanych w 2018 roku na Majorce. W czasie przygotowań słuchała podcastu Richa Rolla, w którym pojawiają się treści dotyczące aktywności fizycznej, treningów sportowych, ale i superfoods. Szczególnie poleca ten odcinek.

A jeśli interesują Cię takie tematy lub szukasz inspiracji do wprowadzenia drobnych zmian, mamy też coś o sile małych nawyków

Tyle wieści, poleceń i wspomnień z marca! Do zobaczenia w kolejnym podsumowaniu za miesiąc. I niemal codziennie jesteśmy na Insta. Mamy nadzieję, że nasz premierowy misz masz marzec 2024 to początek inspirującego cyklu.

Posty powiązane

Comments (2)

Ten wpis to super pamiątka dla Was ale też świetne polecanki, dzięki! Targi rzeczy ładnych dopisałam sobie na listę, muszę się kiedyś wybrać, ale obawiam się, że zbańczę i będę musiała jakiegoś busika wynająć na powrót do domu. 😀

Dziękuję bardzo za komentarz 🙂 Cieszę się, że polecenia się podobają, bedziemy starały się trzymać ich poziom. Dużo się przemieszczając zawodowo i prywatnie kolekcjonujemy fajne adresy więc pomyślałam, że warto się tym podzielić, nie wspominając o targach, które są krem de a creme i tak to prawda, śmiało można busem lub autem ciężarowym na Targi Rzeczy Ładnych przyjeżdzać. Pozdrawiam serdecznie, Wiki

Zostaw komentarz

Newsletter

Zapisz się na newsletter, by pozostać z nami w kontakcie i otrzymywać informację o aktualnych zniżkach i nowościach.

Podając dane potwierdzam, że chcę otrzymywać newsletter, czyli informacje handlowe o promocjach w sklepie, nowych produktach i usługach związanych z serwisem www.wikk.me. Wiadomości będą wysyłane w celu marketingu bezpośredniego do realizacji, którego zostanie wykorzystany podany przeze mnie adres e-mail.
Administratorem danych będzie Wiktoria Staszak – Staszków, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą WIKK WIKTORIA STASZAK-STASZKÓW z siedzibą w Goleniowie 72-100 przy ul. Moniuszki 8, NIP: 8561811177, REGON: 366051070. Więcej informacji w Polityce Prywatności oraz Regulaminie Newslettera.

x
Polityka prywatności
Podczas odwiedzania naszej witryny internetowej przeglądarka może przechowywać informacje z określonych usług, zwykle w postaci plików cookie. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje prywatności. Należy pamiętać, że zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może mieć wpływ na korzystanie z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.
Dołącz do listy oczekujących Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Prosimy o pozostawienie prawidłowego adresu e-mail poniżej. (Wprowadzenie adresu email oznacza zapoznanie się z politką prywatności i regulaminem sklepu).